antero ajaveeb

Monday, February 19, 2007

minu valja moeldud sober

Nüüd räägin ma oma väljamõeldud sõbrast. Ta on suur ja näeb välja nagu dinosaurus. Ta on rohelist värvi ja tal on punased silmad. Ta oli alguses nagu dinosaurus T- Rex, aga ma muutsin ta pool robot pool dinosauruseks. Ta on väga sõbralik, ta kaitseb mind ja mu sõpru, ta on relvastatud ja ta näeb nii lahe välja. Ta oskab lennata, kuna ma tegin talle selga lendamiseks mõeldud aparaadid, ta oskab ujuda sügavas vees kuna ma tegin talle soomused. Ta oskab teha teiste loomade hääli, kuna ma mõtlesin talle sellise aparaadi kurku, mis teeb ta hääle selliseks nagu vaja. See on mu välja mõeldud sõber T-Rex.

3 Comments:

Blogger Ingrid Maadvere said...

Minu väljamõeldud sõber on nähtamatu, aga kui teda oleks võimalik näha, oleks ta helesinist värvi ja tiibadega nagu väike ingel. Kui ma tunnen kurbust, lendab mu sõber kohale ja istub mulle õlale. "Mis juhtus?" sositab ta mulle kõrva ja naeratab kelmikalt. Ja juba ununevadki mured ja mõtted rändavad unistustemaale.

õpetaja Ingrid

10:22 AM  
Blogger LILLELI said...

Minu väljamõeldud sõber on väike helesinine ja orantšide tiibadega lohe, ta on kolme-aastane. Ta sööb pealmiselt minu väga halbasi unenägusi. Mina panin talle nimeks Põssapossa. Ta on nagu ingel, kes kuulab su mõtted ära ja viib halvad mõtted ära.

11:41 AM  
Blogger Edgari ajaveeb said...

Minu valjamoeldud sober on 2m pikkune, keskmist kasvu, siniste silmadega, pruunide juustega, kaetud roheliste soomustega, kannab nime Caesar (Haaldadakse Tseesar), tark, vahva, roomus, tugev ja lobus. See on mu valjamoeldud sober. Edgar.

8:54 AM  

Post a Comment

<< Home